Sunday, September 22, 2024

म किन लेख्छु ? (अङ्क १६ मा प्रकाशित)


लेखन मेरो भित्री दुनियाँको जटिलतालाई कुनै मूर्तरूपमा रूपान्तरण गर्ने एकप्रकारको तरिका हो भन्दा फरक नपर्ला । मेरा विचारहरू, भावनाहरू र अवलोकनहरूको अभिव्यक्तिको साथै मेरो वरपरको संसारलाई बुझ्ने माध्यम पनि भन्न सकिन्छ । कथा, कविता र उपन्यास मार्फत् म मानव अनुभवका सूक्ष्मताहरू अन्वेषण गर्न चाहन्छु र यस्तै साहित्यिक लेखन मार्फत् मेरो सिर्जनात्मक ऊर्जालाई प्रवाहित गर्न चाहन्छु ताकि मेरा पाठकहरूले मेरा शब्दहरूमा आफ्नो जीवनको प्रतिध्वनि भेट्न सकून् । त्यसैले, मलाई लाग्दछ कि लेखनले मलाई मेरा ती अमुक भावनाहरुलाई आवाज दिन्छ, जो अन्यथा मौन रहन सक्छन् ।


मलाई लाग्छ, लेखन मेरो लागि शान्तिको स्रोत पनि हो जहाँ जीवनको अस्तव्यस्तता बीच मेरो मनले स्पष्टता पाउने गर्दछ । यो यस्तो ठाउँ जस्तो लाग्छ जहाँ मेरो सिर्जनात्मक मनले स्वतन्त्र रूपमा यात्रा गर्न सक्छ, वास्तविकताका सीमाहरूले बाँधिनु नपर्ने, र जहाँ म केवल कल्पनामा मात्र अस्तित्वमा रहेका विचारहरू, पात्रहरूसँग रमाउने गर्दछु ।


लेखन मेरो लागि आफ्ना अभिव्यक्ति व्यक्त गर्न मात्र होइन, वरपरको संसारसँग गहिरो रूपमा जोडिदिने एउटा महत्वपूर्ण माध्यम हो । त्यसैले, समग्रमा भन्नुपर्दा, म आत्म-अभिव्यक्ति र मानसिक शान्तिका लागि लेख्छु ।


.‍‍‍‍....साथ सहयोगको खाँचो

No comments:

Post a Comment